Followers

Sunday 27 January 2013

Berhenti bicara

Kau dan aku...
Ketika dulu.. bersama...
Hari-hari bersama...
Selalu...

Benarku rasa... seperti...
Ku kehilangan...
Seorang teman...
Sukar ku terima bahawa...
Ini mungkin berakhir...

Pada zahir seperti... kau ingin lepaskan semua...
Dan jika benar ku tak ingin tahu...

Berhenti bicara...
Ku tahu apa yang kau ingin luah..
Jadi harap kau hentikan penjelasan...
Jangan beritahu... ia menyakitkan...

Berhenti bicara..
Ku tahu apa yang engkau fikirkan...
Ku tak perlukan penjelasan..
Jangan beritahu aku ia menyakitkan..

Ku tahu apa yang kau fikirkan...
Tapi aku tak perlukan alasan...
Jangan beritahu aku ia menyakitkan...

Kenangan kita... kadangkala menjemput aku kembali...
Tapi di setiapkali ia juga sangat menakutkan
Ia semua.. berakhir sudah...
Aku perlu berhenti berpura tentang kita...



No comments:

Post a Comment